lifeofh.blogg.se

☆★☆The life of H ☆★☆

Ute i skogen

Kategori: Allmänt

 
Idag har vatt en lång trött och rolig dag. Min familji och jag stak för att grilla i skogen och vi hade skit skönt lagom varmt väder god mat och massa skratt.
Sen gick vi en runda ine i sokgen där vi följde en stigg som var 5 km lång. Snaka om trött i benen .. men konstigt nog har jag ont i axlarna mer. jag var som en turis haha, tog massa foton och var också lite wanabee fotograf haha.
Sen så hade vi spring tävling... och nää jag deltog inte.. men alla killar gjorde .. hmm en genus grej popa upp i huvet nu när jag tänker på det,.. vi tjejer skulle sprungigt också kanske .. men hahah när jag tänker på min mamma springandes, så kan jag inte hjälpa att skratta.. skaratta med vill säga ;) för min mamma är ju best trots allt :D 
 
innan det blev tävling sa min bror "nää men vad skönt det är att springa ute i skogen" kommer han springande bakom mig och pappa, samttidigt som han säger detta sä snubblar nästan in i buskarna. Vi kunde inte sluta skratta. "hahah aaa visst jätte skönt att springa och nästan snubbla med huvet före in i busarna och bli bränd av alla brändeslor" sa jag till hanhhahaaa aaaa ... ajaa haha  man måste liksom ha vatt där för att det ska va roligt. :P :D
 
nu är det vila sen blir det en dusch och snart så kommer jag lägga ut några bilder från  min roliga dag:D 
 
såna dagar som idag måste man ha fler av ;) 
 
// H
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: