lifeofh.blogg.se

☆★☆The life of H ☆★☆

H:s första halvår 2013 KAOS!

Kategori: Allmänt

Ärligt talat detta året hittills har var helt upp och ner och snart är halva året över! 
Andra halvan måste jag försköka göra bättre! 
 
1. Börja spara pengar kanske (mm pinsamt värre jag kan inte prioitera när jag handlar om pengar, fast att jag köper det mesta på rea.  jag är lite snål när det gäller dyra kläder. Sen så äter jag ofta ute.. skärpning ta en jädrans mat låda till skolan) 
 
2. skriva in mig i lägenhetslista.. ( jag ska inte precis bo hemma hela livet) 
 
3. skolan.. ååhhh jädrans skolan tar kål på mig, Detta halvåret i skolan har vatt kassst kaaaaaaaaaaaaaasssssssssssst! jag har altid gått på allt som man haft i skolan och jag har gjort uppgifterna och jag har skrivit men fan det duger inte... jag käner mig almänt dum att jag inte lyckas så bra som jag vill. Det hjälper inte heller att man har dyslexi.. Nu i högskolan han jag känna att dyslexin har stopat mig och gjort det svårare för mig. inna i gymnasiet och andra år i skolan har jag kännt att jag ändå har lyckats med skolan. det är orättvisst tycker jag .. om jag ska skriva en text så behöver jag göra jobbet dubbelt än alla andra jag måste först skriva allt färdigt sen gå till en jädrans verkstad där jag kan få lite hjälp med att rätta felen sen efter det skriva mer. Medans andra kan bara sriva kolla igenom och va färdiga. 
 
mm man har så kalad sommarlov yeah right! rena paniken och stressen har man när man har prov i agusti och kompleteringar ... och det hjälper inte fan heller att folk skriver på jävla facebook att det har fått vg eller g .. det fins ju vissa som inte ens är så egagerade i skolan som klarar det .. sen så klarar inte jag det som är där hella tiden.. aa grejer fastnar visst lättre för andra en vissa :(  ...aja next ...
 
4. Måste börja träna och sluta äta så mycket cholad! 
 
mmm nu sitter jag här lite bitter .. men aja det löser sig får jag säga till mig själv.. 
 
listan slutar dok inte på 4 men snarare kaske på 10 men allt det andra är något som jag väljer att inte skriva om .. aa jag helt enkalt massa anat som pågor också hoss mig...  det är ju inte bara skolan, ekonomin och hälsan som är en del av livet.. jag hatar att gå runt med en klump i magen .. och att vakna på natten och inte kunna sommnaom pågrund av alla tankar i huvudet... 
 
 
// H
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: